Відчуваєте, як ваш Kia Sorento почав вібрувати чи видавати гул під час руху?
Це не дрібниця — найчастіше причина криється у зношених хрестовинах карданного валу. Коли з’являється люфт, виникають вібрації на швидкості 60–100 км/год, стуки при рушанні та навіть ризик пошкодження трансмісії.
Volkswagen T5, T6 і Crafter часто страждають від вібрацій під час руху.
Найпоширеніша причина — знос підвісного підшипника карданного валу. Коли гумова опора тріскається, а підшипник втрачає мастило, вал починає люфтити. У результаті з’являються вібрації на швидкості 60–100 км/год, гул з-під центру авто і поштовхи при перемиканні передач.
Вібрації, стуки чи гул у вашій GAZelle або Соболі?
Це перші ознаки зношення карданного валу. Найчастіше виходять з ладу хрестовини — з’являється люфт, який швидко переростає у сильні вібрації та неприємні шуми. Якщо відкласти ремонт, дрібна несправність може призвести до серйозної поломки трансмісії та дорогого відновлення.
Відчуваєте вібрацію чи гул у своєму Ford Transit із заднім приводом?
Це перші ознаки проблем із карданним валом — найчастіше він розбалансований або зношений підвісний підшипник. Якщо відкласти ремонт, дрібна несправність швидко переросте у дорогий ремонт трансмісії.
Відчуваєте вібрацію, гул чи стуки у своєму Mercedes-Benz Sprinter?
Це перші ознаки зношення карданного валу — найчастіше виходять з ладу хрестовини або підвісний підшипник. Кардан передає крутний момент від коробки передач до заднього моста і складається з двох або трьох частин, з’єднаних підвісним підшипником.
Volvo XC90 почав вібрувати чи гудіти на швидкості?
У більшості випадків винен карданний вал. На AWD-версіях першого покоління він вважається “слабким місцем”: вже після 120–150 тис. км пробігу зношується підвісний підшипник або CV-шруси.
Чому у Mercedes-Benz E-Class (W210, W211, W212) з’являються вібрації та стуки під час руху?
Найчастіше причина криється у карданному валу. З часом зношується підвісний підшипник або хрестовини, і авто починає вібрувати, гудіти чи стукати з-під днища.
Вібрації та гул у BMW після 150 тис. км?
У більшості випадків винен карданний вал. На моделях E39, E60, E90 часто зношується підвісний підшипник (CSB) або гумова муфта, через що машина втрачає плавність руху і з’являються неприємні звуки.
Ваш Lexus RX почав вібрувати, чути клацання або гул під час руху?
У більшості випадків причина криється в карданному валу. Ця деталь передає крутний момент до задніх коліс і забезпечує плавність ходу
У вашого Lexus GX з’явилися вібрації, гул або клацання під час руху?
У більшості випадків причина — карданний вал. Він відповідає за передачу крутного моменту та плавність їзди