Оплата
Повернення
Банківська картка на сайті, безготівковий розрахунок, оплата після отримання посилки у відділенні кур'єрської служби;
ФОП:
Установа банку: ПриватБанк
МФО банку: 305299
Одержувач платежу: ІВАНОВА АЛЛА АНАТОЛІЇВНА
IBAN: UA363052990000026000036705714
Рахунок отримувача: 26000036705714
Валюта картки: UAH
РНОКПП одержувача: 2267618108
Призначення платежу: Оплата за послугу з ремонту карданного валу
Закон про захист прав споживача передбачає повернення грошей за послугу, якщо її було надано неякісно або не надано зовсім, у тому числі порушено термін надання послуги.
Претензійний порядок повернення коштів за послуги:
Якщо послуга була надана неякісно, необхідно направити на адресу компанії, яка надала послугу, претензію. У ній слід зазначити всі обставини того, що сталося:
- час та місце надання послуги
- суть претензії (виклад подробиць незадовільної якості послуги, періоди чи порушений термін)
- дані заявника та повне найменування виконавця (компанії, підприємця).
До претензії необхідно додати копії документів, що підтверджують оплату послуги та якщо є копія договору (квитанції). До претензії прикладаються тільки копії документів, оригінали завжди повинні знаходитися у вас. Строк розгляду претензії регламентований законодавством та залежить від сформульованої у претензії вимоги. Строк усунення недоліків виконавцем (підрядником) визначено у статті «Про захист прав споживачів».