Доставка і оплата

Нова Пошта

По всій території України за тарифами «Новая Пошта»

SAT

По всій території України за тарифами «SAT»

Доставка кур'єром

Безкоштовно по м.Київ, Дрогобич, Тростянець

Оплата

Повернення

Банківська картка на сайті, безготівковий розрахунок, оплата після отримання посилки у відділенні кур'єрської служби;

ФОП:
Установа банку: ПриватБанк
МФО банку: 305299
Одержувач платежу: ІВАНОВА АЛЛА АНАТОЛІЇВНА
IBAN: UA363052990000026000036705714
Рахунок отримувача: 26000036705714
Валюта картки: UAH
РНОКПП одержувача: 2267618108
Призначення платежу: Оплата за послугу з ремонту карданного валу
Закон про захист прав споживача передбачає повернення грошей за послугу, якщо її було надано неякісно або не надано зовсім, у тому числі порушено термін надання послуги.

Претензійний порядок повернення коштів за послуги:
Якщо послуга була надана неякісно, необхідно направити на адресу компанії, яка надала послугу, претензію. У ній слід зазначити всі обставини того, що сталося:
- час та місце надання послуги
- суть претензії (виклад подробиць незадовільної якості послуги, періоди чи порушений термін)
- дані заявника та повне найменування виконавця (компанії, підприємця).

До претензії необхідно додати копії документів, що підтверджують оплату послуги та якщо є копія договору (квитанції). До претензії прикладаються тільки копії документів, оригінали завжди повинні знаходитися у вас. Строк розгляду претензії регламентований законодавством та залежить від сформульованої у претензії вимоги. Строк усунення недоліків виконавцем (підрядником) визначено у статті «Про захист прав споживачів».