Пропозиції

Контакти

Ми на правому березі

Заміна і ремонт проміжних опор

Режим роботи

пн-пт с 9.00 до 18.00
+38 067 223 06 68
+38 067 233 84 87
Skype: kardanval.servis
office@kardanvalservis.com.ua

Компанія “КарданвалСервис” виконує роботи по заміні і ремонту проміжних опор. Сам ремонт здійснити не проблема. Основне в цьому питанні – підібрати оригінальні запчастини. Ремонт або заміна здійснюється за допомогою спеціального устаткування, досвідченими майстрами. Існує ряд обов’язкових вимог, які мають бути враховані при вирішенні цього питання. Наша компанія забезпечує:
– гарантовано високу якість робіт;
– швидке рішення задачі;
– прийнятну вартість;
– використання якісних запчастин;
– гарантію на роботу і запчастини.
Оскільки ремонт і заміна карданного валу є основним напрямом нашої роботи – заміна проміжної опори валу, або усунення несправності, ремонт вузла не представляє складності.

Хід виконання роботи по заміні проміжних опор:

Після визначення причини несправності роблять мітки положення хрестовини і валу. Потім викручується стяжний болт, і деталі кардана відокремлюються.
– Від’єднується поставна шайба і пильовик, від’єднується проміжна опора, потім перевіряється технічний стан, за підсумками якого проміжні опори ремонтують або міняють.
– Після цього роблять складання. Треба, щоб мітки на задній і передній частинах співпали. – Застосовують нову проставочную шайбу і болт для з’єднання, тому треба упевнитися у відсутності мастила. – На частину болта, де знаходиться різьблення, треба нанести герметик, потім загорнути моментом 97 Н.м. – Потім відбувається установка проміжної опори на кузов автомобіля, і затягуються гайки за допомогою моменту 21 Н.м.

  • Після визначення причини несправності роблять мітки положення хрестовини і валу. Потім викручується стяжний болт, і деталі кардана відокремлюються.
  • Від’єднується поставна шайба і пильовик, від’єднується проміжна опора, потім перевіряється технічний стан, за підсумками якого проміжні опори ремонтують або міняють.
  • Після цього проводиться збір. Треба, щоб мітки на задній і передній частинах співпали.
  • Застосовують нову проставочну шайбу і болт для з’єднання, тому треба упевнитися у відсутності мастила.
  • На частину болта, де знаходиться різьба, треба нанести герметик, потім загорнути моментом 97 Н.м.
  • Потім відбувається установка проміжної опори на кузов автомобіля, і затягуються гайки за допомогою моменту 21 Н.м.

Будь-які роботи, незалежно від складності, будь-які несправності карданного валу, фахівці нашої компанії усувають на високому рівні і в найкоротші терміни.

Замена и ремонт промежуточных опор - 1
Замена и ремонт промежуточных опор (рисунок 2)
Замена и ремонт промежуточных опор (рисунок 3)